myburningheart.blogg.se

Om mitt o min familjs nya liv !

Varmt !

Publicerad 2014-05-22 09:54:09 i Allmänt,

´Hejsvejs !!
Himla varmt är det !
Annars har vi det såå härligt här ute i skärgården.
Är (fortfarande)inte färdiga med uppackningen men det går sakta framåt.
Vi jobbar mest i trädgården. O äter Rabarberpaj. Rabarberna växer så det knakar.
O lyssnar på fågelsång.
Hörde Göken igår för första gången i år. Hörde en annan fågel också. Kan ha varit en Näktergal. Lät lite så, fast ändå inte...... Näktergalen sjunger mest på natten o detta var mitt på dagen !
Den som hade varit bättre på fåglar........
Nä, ut o jobba !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lottie

Välkommen till min blogg ! Jag är mamma till Louise o hustru till Bosse. Här skriver jag om livet i stort o smått. Snart börjar vårt livs äventyr......hoppas ni vill följa med ?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela