myburningheart.blogg.se

Om mitt o min familjs nya liv !

Helvetesmåsen !

Publicerad 2014-06-18 10:55:56 i Allmänt,

 
Mitt förhållande till måsar är nu kraftigt försämrat !
Skulle gå till affären o köpa lite mjölk o hämta posten.
Blev då attackerad av en mås i bästa Hitchcock stil !
Den skrek o flög rakt emot mig. När den var precis framför ansiktet steg den o flög istället strax över mitt huvud !
Jag kände fötterna mot huvudet.
Detta upprepades ett antal gånger !!
Efter förrättat ärende gick jag då glad i hågen på vägen tillbaka.
DÅ KOMMER MÅSFAN IGEN !!
O upprepar sina utfall !!
Nu har jag måsskräck !

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2014-06-18 12:43:51

Usch, vad hemskt :(

Kanske den hade något bo eller en unge i närheten, så den ville beskydda den? Måsar och fisktärnor kan vara riktigt hemska pga det :/

Svar: Ja. Du har förmodligen rätt Annika. men riktigt obehagligt var det !
Lottie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lottie

Välkommen till min blogg ! Jag är mamma till Louise o hustru till Bosse. Här skriver jag om livet i stort o smått. Snart börjar vårt livs äventyr......hoppas ni vill följa med ?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela